Skip to main content
Svar

Sim kort

• June 13, 2025
  • 3 svar
  • 107 visningar

Hej! Jag beställde en Zyxel-router och ett SIM-kort till den. Routern kom med posten på tisdagen, men SIM-kortet saknas fortfarande, vilket är anledningen till att min familj inte kan använda internet. Jag kan inte heller beställa ett nytt kort på Mitt-3:s webbplats. Vad ska jag göra nu? Mvh Marta 

Bäst svar av Pettersson

​Hej,

har du haft ett bredbandsabonnemang från Tre tidigare? Då ska du använda samma SIM-kort. Har du beställt ett nytt bredband och ny router så ska du få SIM-kortet med i försändelsen där routern kom. 

Har du möjligtvis en 3Butik i närheten? Då kan du hämta ett nytt SIM-kort direkt i butik.

3 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • Svar
  • June 14, 2025

​Hej,

har du haft ett bredbandsabonnemang från Tre tidigare? Då ska du använda samma SIM-kort. Har du beställt ett nytt bredband och ny router så ska du få SIM-kortet med i försändelsen där routern kom. 

Har du möjligtvis en 3Butik i närheten? Då kan du hämta ett nytt SIM-kort direkt i butik.

• Trådskapare
  • Nykomling
  • June 14, 2025

Hej,Jag köpte den här prenumerationen för första gången. Kortet följde inte med routern. Ja, jag har en butik i närheten.

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • June 14, 2025

Hmm, konstigt! Gör så att du besöker butiken så får du ett nytt kort direkt där. Kom ihåg legitimation :)