Besvarat
Ställa in Huawei B2368 i bryggläge?
Hej, tog igår emot Huawei B2368-66 och jag undrar hur man ställer in den i bryggläge? Det verkar inte finnas mycket inställningar man kan göra när man klickar på bredband. Varken inställning av fast kanal eller välja mellan 3g/4g
Det fanns bara en inställning för om man ska ha pin kod för simkortet eller inte. Mitt dilemma är att Wifi täckningen ifrån routern är lite svag och jag har en Google Wifi jag vill koppla in. Har lyckats att sätta routern i DMZ läge och då funkar det dock får jag Double NAT. Har även testat Portforwarding men inget som tagit bort NAT problemet. Dvs jag kan inte spela Online eller nå mina säkerhetskameror när jag inte är hemma.
Sökte på nätet snabbt och det fanns inte mycket angående detta - det enda jag hittade var ett tyskt LTE forum där en person frågat samma sak (Hur sätter man B2368 i bryggläge) men det svaret han fått var att de inställningarna var dolda och man var tvungen att han någon form av lösenord för denna inställning?
Är det någon som har några ideér?
Tack,
/Christopher
Det fanns bara en inställning för om man ska ha pin kod för simkortet eller inte. Mitt dilemma är att Wifi täckningen ifrån routern är lite svag och jag har en Google Wifi jag vill koppla in. Har lyckats att sätta routern i DMZ läge och då funkar det dock får jag Double NAT. Har även testat Portforwarding men inget som tagit bort NAT problemet. Dvs jag kan inte spela Online eller nå mina säkerhetskameror när jag inte är hemma.
Sökte på nätet snabbt och det fanns inte mycket angående detta - det enda jag hittade var ett tyskt LTE forum där en person frågat samma sak (Hur sätter man B2368 i bryggläge) men det svaret han fått var att de inställningarna var dolda och man var tvungen att han någon form av lösenord för denna inställning?
Är det någon som har några ideér?
Tack,
/Christopher
Bäst svar av Karl Von Bredband
Hej!
En uppdatering gällande detta.
Vi har nu möjligheten att slå på bryggläget på B2368 via vår bredbandssupport.
Kontakta dom så hjälper dom er vidare om ni inte redan har fått det att fungera med den slovakiska firmwaren.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.