Skip to main content
Svar

Surfa säkert

• September 28, 2025
  • 5 svar
  • 50 visningar

Forum|alt.badge.img

Jag skickar 3 skärmdumpar på något skumt fel med 3-surfen. Varje gång jag startar datorn kommer ruta 1 upp som säger att något fel inträffat med 3 surfen och datorn måste startas om. När jag startade om datorn kom ruta 2 upp som säger att en annan säkerhetsprodukt orsakar konflikter. Vad är det för säkerhetsprodukt...kan det vara Windows Defender eller F-secure som bråkar?

Längst ner till vänster i statusfältet har jag en Windows säkerhetssköld men den har en grön bock bredvid sig som säger att ingen åtgärd krävs. Då antar jag att allt är säkert men varför säger 3-surfen nåt annat?

Nu ändrades 3-surfen till “Du är skyddad” så jag förväntar mig att allt är lugnt nu.

Bäst svar av SmurfOiden

Det verkar ha rättat till sig nu för nu står det att jag är skyddad. Bilden är beskuren och alla känsliga uppgifter bortskurna, hoppas nu denna bild duger.

5 svar

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • September 29, 2025

Hej ​@SmurfOiden! 👋🏻

Bilderna plockades bort på grund av våra riktlinjer gällande känsliga uppgifter.

Väldigt bra fråga! Detta är inget jag stött på tidigare. Kvarstår problemet eller verkar det ha löst sig? 🤔

Forum|alt.badge.img
  • Trådskapare
  • Skillad
  • September 29, 2025

Verkar som detta tillfälligt är löst nu. Synd att ni tar bort skärmdumpar man skickar för att förtydliga budskapet.

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • September 29, 2025

@SmurfOiden Härligt att det är löst! Hör av dig om problemet skulle dyka upp på nytt 🙂

Beklagar angående bilderna. De innehöll personlig information, och bryter därför mot våra riktlinjer. I ett sånt här fall är det absolut bättre och mycket tydligare med bilder, men då får ingen personlig information synas. Du får absolut ladda upp bilder, men se då till att information som kan kopplas till dig (namn bland annat) inte är synligt!

Forum|alt.badge.img
  • Trådskapare
  • Skillad
  • Svar
  • September 29, 2025

Det verkar ha rättat till sig nu för nu står det att jag är skyddad. Bilden är beskuren och alla känsliga uppgifter bortskurna, hoppas nu denna bild duger.

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • September 30, 2025

@SmurfOiden Superbra! Nu ser det ju ut att stämma, som du skriver.

Om läget ändras så är det bara att höra av dig! 🙂🙌🏻