Skip to main content
Besvarat

återbetalning

• 18 september 2023
  • 3 svar
  • 201 visningar

Jag trodde inte autogiro skulle dras denna månad så betalade in dubbelt och ringde därför och bad om en retur, vilket killen i telefon hjälpte mig med. Men han sa att en retur tar cirka 10 dagar, stämmer detta? Hur lång tid har det tagit för er andra som varit med om detta? :) 

Bäst svar av frodrik91

Hejsan , @Felicia A 

Så är det nog , som killen nämnde i kundservice. Kan tänka mig att det kan skilja lite beroende på helger och högtider & när man va i kontakt med kundservice.Som kan påverka att det går fortare eller långsammare med en återbetalning.Så man säger nog en uppskattning , så går det förhoppningsvis betydligt snabbare än så.

/F

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

3 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1712 kommentarer
  • Svar
  • 18 september 2023

Hejsan , @Felicia A 

Så är det nog , som killen nämnde i kundservice. Kan tänka mig att det kan skilja lite beroende på helger och högtider & när man va i kontakt med kundservice.Som kan påverka att det går fortare eller långsammare med en återbetalning.Så man säger nog en uppskattning , så går det förhoppningsvis betydligt snabbare än så.

/F

• Nykomling
  • 1 kommentar
  • 17 maj 2024

Hej undrar när min återbetalning kommer, vilken är på ca 14 000

• Nykomling
  • 1 kommentar
  • 27 december 2024

Fick du din återbetalning?

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies