Skip to main content
Besvarat

Återuppta slutfakturerat tillbehör på delbetalning

  • 13 januari 2025
  • 2 svar
  • 41 visningar

Hej, vi ändrade separata abonnemang till familjeabonemang. Jag har nu fått faktura klumpsumman på min applewatch, denna önskar jag att ha kvar på delbetalning tillsammans med telefonen. Funkar det? 
 

vänliga hälsningar 

Emma 

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan ​@Emmahagelin! Välkommen till 3Community 👋

Tyvärr går det inte att sätta upp en delbetalning ifall tillbehöret redan har slutfakturerats (debiterats som en klumpsumma). Det låter som att ni överlåtit abonnemang från en person till en annan för att sätta upp ett familjeabonnemang, stämmer det? I sådana fall slutfaktureras eventuella delbetalningar för tillbehör. Jag beklagar ifall detta varit otydligt vid överlåtelsen!

Vår överlåtelseblankett

 

// Vi har ändrat titeln för att titeln ska matcha innehållet bättre. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //

// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+34
Emmahagelin skrev:

Hej, vi ändrade separata abonnemang till familjeabonemang. Jag har nu fått faktura klumpsumman på min applewatch, denna önskar jag att ha kvar på delbetalning tillsammans med telefonen. Funkar det? 
 

vänliga hälsningar 

Emma Hagelin 

@Emmahagelin Välkommen till 3Community 🙌

Det ska säkert gå att ordna om du kontaktar kundtjänst idag 😃 I detta publika forum kan vi inte göra ändringar i ditt abonnemang! 

 

 


JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 17 januari 2025

Hejsan ​@Emmahagelin! Välkommen till 3Community 👋

Tyvärr går det inte att sätta upp en delbetalning ifall tillbehöret redan har slutfakturerats (debiterats som en klumpsumma). Det låter som att ni överlåtit abonnemang från en person till en annan för att sätta upp ett familjeabonnemang, stämmer det? I sådana fall slutfaktureras eventuella delbetalningar för tillbehör. Jag beklagar ifall detta varit otydligt vid överlåtelsen!

Vår överlåtelseblankett

 

// Vi har ändrat titeln för att titeln ska matcha innehållet bättre. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //

// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies