Hej min tel har ni spärrat och jag behöver att ni låser upp den snarast .
fakturan är betald , jag har varit kund hos er i månha år.
tack
mvh
miriam
Sida 1 / 1
Hej @Miriam
Om du har betalat fakturan kan det dröja ett par dagar innan vi ser betalningen och därav kan abonnemanget hinna spärras. Allt detta är något som sker per automatik, så det är inget som vi aktivt går in och gör manuellt.
För att förhindra att detta händer rekommenderar jag att du anmäler Autogiro med SMS-avisering. Då sker det per automatik en dragning i slutet av månaden. Du kan smidigt anmäla Autogiro direkt via Mitt3.
Min kollega har knåpat ihop en guide för detta direkt här.
Utöver att betalningen per automatik sker så att du undviker att missa förfallodatumet, så slipper du även faktureringsavgiften, så du kan spara en slant varje månad.
Om du har betalat fakturan kan det dröja ett par dagar innan vi ser betalningen och därav kan abonnemanget hinna spärras. Allt detta är något som sker per automatik, så det är inget som vi aktivt går in och gör manuellt.
För att förhindra att detta händer rekommenderar jag att du anmäler Autogiro med SMS-avisering. Då sker det per automatik en dragning i slutet av månaden. Du kan smidigt anmäla Autogiro direkt via Mitt3.
Min kollega har knåpat ihop en guide för detta direkt här.
Utöver att betalningen per automatik sker så att du undviker att missa förfallodatumet, så slipper du även faktureringsavgiften, så du kan spara en slant varje månad.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.