Besvarat

Abonnemanget spärrat - Betalade fel faktura

  • 20 July 2018
  • 3 svar
  • 205 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hej!
Mitt konto är spärrat och jag betalade fel faktura idag, jag betalade den nya fakturan. kommer mitt konto spärras upp ändå?
Mvh Åsa
icon

Bäst svar av Jocke 23 July 2018, 09:37

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej @Åsa.s och välkommen till 3Community.

Är ditt abonnemang spärrat på grund av en obetald faktura är det den fakturan vi behöver ta emot betalningen för. Det är först när den är betald som spärren på abonnemanget släpps.

Jag vet men blev något fel betalar så klart in den nästa vecka men måste kunna ringa så snälla du har du möjlighet att fixa till mitt misstag för detta är fruktansvärt jobbigt att inte kunna ringa ut

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 😉, @Stoki 

Är det Swish du gjorde Oktober betalningen eller hur gjorde du betalningen?

Om fakturan inte betalats i tid blir abonnemanget spärrat tills Tre har fått in betalningen vilket tar ca 1-2 dagar om du betalar via din bank.( Säkert arbetsdagar som räknas .)

 

För att spärren ska tas bort snabbt är det bäst att betala med Swish eller kortbetalning via Mitt3.

 

Dom får då in pengarna direkt och spärren släpps per automatik inom ca 1-2 timmar 😊Fakturan bör även ha blivit “Grön” på Mitt3 så som din November faktura är.

/F

Svara