Besvarat

autogiro funkar inte

  • 13 December 2022
  • 1 svar
  • 114 visningar

Hej! 

Fick en påminnelsefaktura idag. Dock har vi autogiro och när jag nu loggar in står fakturan som obetald.

icon

Bäst svar av frodrik91 14 December 2022, 04:37

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @Stenis 

Om du loggar in på Mitt3 i appen eller webbläsaren . Står det att du har ett aktivt Autogiro ? Eller inloggad hos din bank om du ansökt om Autogiro där , så man ser att det är aktivt.

Har autogiro fungerat för dig tidigare ?

Ser du att det dragits någon kostnad vid räkningens förfallodatum ? Kan möjligtvis varit 28 November .

https://www.tre.se/

Om man ansökt om Autogiro nyligen , så kan det nog vara en liten fördröjning på 1 vecka ungefär.

Om du behöver vidare hjälp , så är det bra att kontakta kundservice . Så kan dom se över vad som kan ha skett , så det kan fungera i framtiden för dig .

Mvh F

Svara