Hej!
Fick en påminnelsefaktura idag. Dock har vi autogiro och när jag nu loggar in står fakturan som obetald.
Hej!
Fick en påminnelsefaktura idag. Dock har vi autogiro och när jag nu loggar in står fakturan som obetald.
Hejsan ,
Om du loggar in på Mitt3 i appen eller webbläsaren . Står det att du har ett aktivt Autogiro ? Eller inloggad hos din bank om du ansökt om Autogiro där , så man ser att det är aktivt.
Har autogiro fungerat för dig tidigare ?
Ser du att det dragits någon kostnad vid räkningens förfallodatum ? Kan möjligtvis varit 28 November .
Om man ansökt om Autogiro nyligen , så kan det nog vara en liten fördröjning på 1 vecka ungefär.
Om du behöver vidare hjälp , så är det bra att kontakta kundservice . Så kan dom se över vad som kan ha skett , så det kan fungera i framtiden för dig .
Mvh F
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.