Hej! Nu har jag tokat till det, jag har e-faktur och har ansökt om autogiro. Om autogirot blir godkänt kommer min faktura då att dras två gånger?
Med vänlig hälsning, Carro
Med vänlig hälsning, Carro
Sida 1 / 1
Hejsan @Carro1983 !
Nejdå! Det är en jättebra kombo tycker jag! Autogiro är ju en betalningsmetod som gör betalningen automatiskt medans e-faktura är en faktureringsmetod som du själv måste gå in och godkänna. Så dom går jättebra att ha ihop. 🙂
Nejdå! Det är en jättebra kombo tycker jag! Autogiro är ju en betalningsmetod som gör betalningen automatiskt medans e-faktura är en faktureringsmetod som du själv måste gå in och godkänna. Så dom går jättebra att ha ihop. 🙂
Har begärt autogiro vill inte betala faktureringsavgift hur gör jag då?
logga in på Mitt3 med Mobilt Bank-ID tryck på Inställningar och bläddra sedan ner till “Fakturaavsiering”. Där ska du kunna välja att du vill få notifieringen via SMS istället.
Med SMS-notifiering skickas ingen fysisk faktura eller till Kivra. Du får istället ett SMS med belopp och datum som beloppet dras. Fakturan i sin helhet hittar du sedan inloggad på Mitt3.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.