Besvarat

Autogiro - problem att anmäla med min nya bank

  • 16 januari 2019
  • 1 svar
  • 62 visningar

Har bytt bank och vill nu anmäla till autogiro på nya banken. Går varken på min sida eller på internetbanken

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Jocke 18 januari 2019, 10:32

Hej @miamisi.

Det låter märkligt. Får du något slags felmeddelande när du försöker genomföra din ansökan om Autogiro? Jag tänker både via Mitt3 samt din internetbank?

Notera att för att en ansökan ska bli godkänd behöver abonnemanget hos oss samt ditt bankkonto vara registrerat på samma personnummer.
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hej @miamisi.

Det låter märkligt. Får du något slags felmeddelande när du försöker genomföra din ansökan om Autogiro? Jag tänker både via Mitt3 samt din internetbank?

Notera att för att en ansökan ska bli godkänd behöver abonnemanget hos oss samt ditt bankkonto vara registrerat på samma personnummer.

Svara