Skip to main content
Besvarat

Avbetalning

• 23 januari 2025
  • 3 svar
  • 55 visningar

Hej , jag undrar om hur mycket har jag haft denna telefonen , jag glömde den och hur mycket kvar att jag ska  betala alla fakturor.

tack på för hand 

mvh Nattanicha

Bäst svar av JeppePeppe

Nattanicha skrev:

Hej , jag undrar om hur mycket har jag haft denna telefonen , jag glömde den och hur mycket kvar att jag ska  betala alla fakturor.

tack på för hand 

mvh Nattanicha

Hejsan ​@Nattanicha!

Du kan se information om ditt avtal såsom bindningstid och avbetalningar ifall du loggar in på Mitt3 - Klicka här.

När du loggat in med BankID, så väljer du ditt abonnemang högst upp, sedan skrollar du ned för att se din telefon och hur långt kvar du har att betala. 😊

Visa original

Forum|alt.badge.img+18
  • Hjälte
  • 23 januari 2025

Hur ska vi kunna veta det? Kolla Mina Sidor.

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+34
agpath skrev:

Hur ska vi kunna veta det? Kolla Mina Sidor.

@agpath Hehe ja hur ska vi veta? 🤔

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 31 januari 2025
Nattanicha skrev:

tack på för hand 

mvh Nattanicha

Hejsan ​@Nattanicha!

Du kan se information om ditt avtal såsom bindningstid och avbetalningar ifall du loggar in på Mitt3 - Klicka här.

När du loggat in med BankID, så väljer du ditt abonnemang högst upp, sedan skrollar du ned för att se din telefon och hur långt kvar du har att betala. 😊

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies