Fråga

Avbryt köp från min sons telefon

  • 23 January 2024
  • 1 svar
  • 53 visningar

Hej,

Jag hoppas att detta meddelande finner er väl.

Jag skriver för att uppmärksamma en oroande situation som har påverkat mitt konto. Mitt namn är Mustafa Al-Hiagem, och mitt personnummer är ___. För några dagar sedan kontaktade jag er via telefon angående en situation som rör min minderåriga son, Nasr, vars telefonnummer är ___.

Vi har upptäckt att det kan ha skett ett obehörigt köp eller transaktion via min sons telefon. Detta blev uppenbart när jag nyligen mottog en faktura på 4099 SEK för vare  tre månaderna, vilket är betydligt högre än förväntat. Med tanke på att min son är minderårig och inte har befogenhet att genomföra sådana transaktioner, är vi bekymrade över att hans telefon kan ha blivit utsatt för säkerhetsintrång eller hackning.

Med detta i åtanke, vill jag vänligen be er att noggrant granska detta ärende och  jag tacksam om ni kunde vidta nödvändiga åtgärder för att annullera dessa transaktioner och säkerställa att sådana incidenter inte upprepas i framtiden.

Jag uppskattar er hjälp i denna viktiga fråga och ser fram emot er snabba respons. Om det finns ytterligare information eller handlingar som behövs från min sida, tveka inte att informera mig.

Tack på förhand för er förståelse och samarbete.

Mvh,

Mustafa Nasr


1 svar

Användarnivå 3
Emblem +4

Hej! Du borde inte lämna ut personliga uppgifter i ett öppet forum som vem som helst kan läsa. De flesta som skriver här är vanliga kunder som hjälper varandra men detta är en fråga för Tres kundtjänst på telefon.

Svara