Hej, på faktura 52XXXXXXXX ligger det ett betal SMS för 240 kr. Det går inte att se till vilket nummer det har gått eller vad det avser. Hur får jag reda på det?
MVH Anne-Lie
Hej, på faktura 52XXXXXXXX ligger det ett betal SMS för 240 kr. Det går inte att se till vilket nummer det har gått eller vad det avser. Hur får jag reda på det?
MVH Anne-Lie
Hej
För att ta reda på vad exakt du har blivit debiterad för skulle jag rekommendera att du loggar in på Mitt3; här .
När du är inloggad kommer du se “Kostnader”, klicka då på den fakturan det avser. När du har klickat på fakturan kan du “ladda ned fakturan som PDF” . När du har fått fram PDF-fakturan kan du scrolla tills du hittar “Förmedlade tjänster”.Då kommer du kunna identifera vilket företag/nummer som har debiterad dig för Betal-sms/mms.
Hoppas detta var till din hjälp .
Tack för svar.
Under Förmedlade tjänster på pdf fakturan står det bara Betal-SMS/MMS 1 st men det finns ingen ytterligare information om till vem eller varför.
Så hur får jag fram mer information?
MVH Anne-Lie
Misstänker att du är inne på “Specifikationen”, Scrolla ner tills du hittar “Detaljspecifikation” - förmedlade tjänster (Brukar finnas flera sidor på PDF-fakturan). Då kommer du hitta en mer detailjerad information.
Hej,
Jag har skrivit ut hela fakturan med alla specar. Det står samma sak under Specifikationen och Detaljspecifikationen, dvs så finns det ingen mer eller ytterligare information på Detaljspecifikationen.
Mvh Anne-Lie
Hej igen
Du hittar kontaktvägar här. Önskar dig all lycka till !
Jag undrar vad det är för betal sms min dotter gjort på april fakturan 2 st 200kr/st och om det är prenumeration så jag kan avsluta det.
Det visar sig att kontakta Tres kundservice är den svåraste uppgift.
Har du telefonnr?
Det visar sig att kontakta Tres kundservice är den svåraste uppgift.
Har du telefonnr?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.