Skip to main content
Svar

Betala del av fakturan

• December 18, 2023
  • 4 svar
  • 96 visningar

Jag undrar om man kan betala del av fakturan. Jag har två abonnemang som spärrats nu då jag inte kunnat betala båda. Men kan man bara betala ett av dom sålänge så det startas upp?

Bäst svar av Limpen

@Louise_J Hänger inte riktigt med på hur du menar 🤔

Om frågan är densamma som huvudinlägget, alltså om du kan betala en del av fakturan nu för att spärren ska släppas, och resten senare, så är svaret nej. Hela fakturan måste betalas för att eventuella spärrar ska släppas. Du kan dock betala en del av fakturan åt gången om du vill det, genom att placera en betalning av önskat belopp mot fakturans OCR-nummer. Men, eventuella spärrar släpps inte förrän hela fakturan är betald

4 svar

• Nykomling
  • September 25, 2025

hej om man har förbrukat månandes kan man betala en då?

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • September 26, 2025

Hej ​@Louise_J, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Menar du om man kan betala fakturan för ett abonnemang där surfen är slut, så att man får det påfyllt?

• Nykomling
  • September 26, 2025

nej  om du har gått betydligt grens ?

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • Svar
  • September 26, 2025

@Louise_J Hänger inte riktigt med på hur du menar 🤔

Om frågan är densamma som huvudinlägget, alltså om du kan betala en del av fakturan nu för att spärren ska släppas, och resten senare, så är svaret nej. Hela fakturan måste betalas för att eventuella spärrar ska släppas. Du kan dock betala en del av fakturan åt gången om du vill det, genom att placera en betalning av önskat belopp mot fakturans OCR-nummer. Men, eventuella spärrar släpps inte förrän hela fakturan är betald