Hej! Jag har varit inne på mitt tre och står med rött färg att förfallodatum har passerat 26 mars, men när jag öppnar pdf då står det 27 mars , jag hade inte tillräckligt pengar på mitt konto den 26 ,men jag trodde pengarna skulle dras 27 mars , men ingen pengar har dragits idag, hur gör jag nu ? Ska betala med hand? Eller ska jag vänta tills imorgon?
Hejsan ,
Är det möjligtvis så att du har Autogiro ? Då tror jag det kan bli en viss fördröjning . Sen om man inte har pengar på kontot där och då , så blir det ett nytt försök. Säkert nästkommande dag.
Eller lägger du till fakturan manuellt alternativ använder E-faktura ?
Om inte det dragits pengar imon senast. Om det nu är Autogiro . Annars är det bara att lägga till den med ocr eller om man har kvar den på E-fakturan . Sen kan man gå in på Mitt3 i app eller webbläsare att betala med Swish direkt.
Om du behöver mer hjälp gällande faktura så finner du kontaktuppgifter till 3 kundservice här nedan .
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
/F
Ja jag har autogiro, okej tack , jag väntar tills imorgon
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.