Skip to main content
Svar

betala faktura

  • March 27, 2023
  • 2 svar
  • 859 visningar

Hej! Jag har varit inne på mitt tre och står med rött färg att förfallodatum har passerat 26 mars, men när jag öppnar pdf då står det 27 mars , jag hade inte tillräckligt pengar på mitt konto den 26 ,men jag trodde pengarna skulle dras 27 mars , men ingen pengar har dragits idag, hur gör jag nu ? Ska betala med hand? Eller ska jag vänta tills imorgon?

Bäst svar av frodrik91

Hejsan 🙂, @Ahmad husseini 

Är det möjligtvis så att du har Autogiro ? Då tror jag det kan bli en viss fördröjning . Sen om man inte har pengar på kontot där och då , så blir det ett nytt försök. Säkert nästkommande dag.

Eller lägger du till fakturan manuellt alternativ använder E-faktura ?

Om inte det dragits pengar imon senast. Om det nu är Autogiro . Annars är det bara att lägga till den med ocr eller om man har kvar den på E-fakturan . Sen kan man gå in på Mitt3 i app eller webbläsare att betala med Swish direkt.

Om du behöver mer hjälp gällande faktura så finner du kontaktuppgifter till 3 kundservice här nedan .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

/F

2 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • Svar
  • March 27, 2023

Hejsan 🙂, @Ahmad husseini 

Är det möjligtvis så att du har Autogiro ? Då tror jag det kan bli en viss fördröjning . Sen om man inte har pengar på kontot där och då , så blir det ett nytt försök. Säkert nästkommande dag.

Eller lägger du till fakturan manuellt alternativ använder E-faktura ?

Om inte det dragits pengar imon senast. Om det nu är Autogiro . Annars är det bara att lägga till den med ocr eller om man har kvar den på E-fakturan . Sen kan man gå in på Mitt3 i app eller webbläsare att betala med Swish direkt.

Om du behöver mer hjälp gällande faktura så finner du kontaktuppgifter till 3 kundservice här nedan .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

/F


  • Trådskapare
  • Nykomling
  • March 27, 2023

Ja jag har autogiro, okej tack , jag väntar tills imorgon