Skip to main content

Hej min senaste faktura XXXXXXXXXXXXX har jag betalt två gånger. Önskar detta åtgärdat 

Extra inbetalningar placeras mot kommande fakturor så du kommer att få denna summa avdragen på nästa faktura. Om du är nöjd med det behöver du inte göra något, men om du vill få det överskjutande beloppet utbetalt behöver du kontakta 3 kundservice. Det kan dock ta flera veckor att få det utbetalt så det är troligare enklare att se det som en förskottsbetalning på nästa faktura.


Okej tack för bra svar! Kommer detta korrigeras av sig själv eller behöver jag ringa kundservice för att få de gjort? 


Jag är ganska säker på att det sker automatiskt.


Vill ha ett säkert svar. ska jag gå vidare i ärendet till någon faktura avdelning eller kommer det hanteras automatiskt?


Om du vill ha ett säkert svar måste du nog ringa till 3 kundservice. Här i forumet finns mest bara vi vanliga kunder precis som du.


Det kommer att justeras på nästa faktura. Se nedan vad JeppePeppe (som jobbar på 3) skrev för ett år sedan.

 

 


Lämna en kommentar