Besvarat

Betald faktura med Mitt3 för tre dagar sedan. Fortfarande spärrat.

  • 18 June 2018
  • 3 svar
  • 394 visningar

Tjena. Fick en varning för tre dagar sedan om en missad faktura som låg och skräpade. Betalade snabbt med Mitt3 samma dag och även månadens faktura via min internetbank. Idag blev dock mitt abonnemang spärrat trots att jag endast har härliga gröna prickar i Mitt3 appen?

Kan ej nå kundservice pga spärrat kort så skriver här.

Hjälp tack!
icon

Bäst svar av Erik 18 June 2018, 19:07

Visa original

3 svar

Användarnivå 7
Emblem +10
Hej Jesper och varmt välkommen till 3Community!
Det låter väldigt underligt, vi har sett över betalningen och allt ska vara i sin ordning nu.

Tack för din feedback, vi har tagit det vidare till berörd avdelning som ska se över orsaken till spärren.
Hej! Samma sak hände för mig igår. Har betalning via autogiro och tydligen har en betalning inte gått igenom. Inte fått någon notis om detta och fick ett sms i fredags om att betalningen måste in omgående. Betalade direkt igår när jag kom hem och hade tillgång till min bankdosa. Men det spärrades igår em och är fortfarande spärrat.
Går ju som sagt ej att ringa kundtjänst.. Men tycker det var lite konstigt att jag ej fått notis tidigare om att bet ej gått igenom eller en påminnelse med lite längre tid än bara ett par dagar på sig att fixa.
Mvh
Hej! Samma sak har hänt mig. Skulle ni kunna hjälpa mig med att få bort spärren snarast?
Mvh

Svara