Skip to main content
Svar

betaltjänst sms/mms

• May 27, 2025
  • 1 svar
  • 30 visningar

Hej

En av mina extra användare har fått en betaltjänst SMS/mms och vet inte vad det är för 59:- kan ni se vad det är för hennes mobilnummer är 07XXXXXXXX och jag som har huvudabonnemanget heter Monica med mobilnummer 07XXXXXXXX. Hoppas ni kan hjälpa oss. Mvh Monica 🤗

Bäst svar av Martin 20 år med 3

Hej

En av mina extra användare har fått en betaltjänst SMS/mms och vet inte vad det är för 59:- kan ni se vad det är för hennes mobilnummer är 07XXXXXXXX och jag som har huvudabonnemanget heter Monica Rosberg med mobilnummer 07XXXXXXXX. Hoppas ni kan hjälpa oss. Mvh Monica 🤗

@Monicarosberg Hej 👋

Detta är ett publikt forum! Ni ska inte skriva era mobilnummer här. 3 kan inte heller svara på privata frågor om abonnemang i detta forum. Ni får kontakta kundtjänst! 

1 svar

Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+36

Hej

En av mina extra användare har fått en betaltjänst SMS/mms och vet inte vad det är för 59:- kan ni se vad det är för hennes mobilnummer är 07XXXXXXXX och jag som har huvudabonnemanget heter Monica Rosberg med mobilnummer 07XXXXXXXX. Hoppas ni kan hjälpa oss. Mvh Monica 🤗

@Monicarosberg Hej 👋

Detta är ett publikt forum! Ni ska inte skriva era mobilnummer här. 3 kan inte heller svara på privata frågor om abonnemang i detta forum. Ni får kontakta kundtjänst!