Fråga

bredband

  • 21 July 2022
  • 3 svar
  • 37 visningar

Hej! På min faktura står det att jag betalar för ett bredband, vet inte vad som menas med det för jag har inget? IPaden jag har köpt har ingen surf vad jag märkt under åren.


3 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

@Joannapj Hej,

 

det är inte så att du har en surfpott som kan delas mellan abonnemangen eller liknande? Om du har köpt din iPad från Tre, är det även stor chans att den är köpt tillsammans med bredbandet och du således bör ha surf på den utanför WiFi-nätverk. Har du inget SIM-kort, kan du beställa ett nytt för att det ska börja fungera igen. 🤓

Om du kontaktar kundservice kan de se över exakt vad det är för abonnemang. Du hittar kontaktuppgifter här. 📞

Det stämmer, men jag kan inte surfa på ipaden utan Wi-Fi. Får hem ett nytt kort så ipaden funkar.

Användarnivå 7
Emblem +40

@Joannapj Ett nytt simkort kan du beställa enklast via Mitt3. 😄

  1. Logga in på Mitt3
  2. Välj abonnemanget det gäller
  3. Tryck på “abonnemangsdetaljer”
  4. Bläddra ner till “Hantera SIM-kort” och välj “Beställ nytt SIM-kort”.

Hoppas att du kommer igång med surfen snabbt! ⚡️

Svara