Skip to main content

Hej!

Jag har bytt efternamn för ett par år sedan, men såg nu att ni fortfarande har kvar mitt gamla 😕. Då det inte finns något ämne angående detta så undrar jag varför man inte kan byta sitt efternamn på sitt konto och varför har ni inte mitt nya efternamn? Ni går väl efter skatteverkets uppgifter? 🤔

Hejsan 😉, @Azeria 

Det du kan göra är att kontakta 3 kundservice . Så kanske det går att ändra. Eller om man gör en ny kontroll mot skatteverket när man förlänger / förnyar ett avtal. Dom har nog iaf svaret på vad som gäller angående namnbyte.

Här har du deras kontaktuppgifter.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

/F


Hejsan @Azeria!

Vi går efter Skatteverkets uppgifter, men ibland kan det ta ett tag innan det uppdateras. Det kan även redan ha uppdaterats, bara att det inte syns i Mitt3. 🤳

Rekommenderar att kika med kundservice ifall det är som så att du inte ser ditt korrekta namn på fakturan vi skickar 😊


Lämna en kommentar