Besvarat

DUAL CHARGE voice call

  • 30 mars 2019
  • 1 svar
  • 51 visningar

Kan ni förklara vad det här är . Att man får en faktura på över 5000. Kan man klaga det eller något. Hur kan man ta bort det?

icon

Bästa svar av Pettersson 30 mars 2019, 18:27

Hej,

Dual-charge voice call innebär oftast att man har ringt ett betalsamtal - sedan kan det vara för att köpa någon tjänst eller rösta på någon i något program. Det kan också visas så om man gjort någon betalning för exempelvis blocketannonser. Via Mitt3 på webben borde du kunna se exakt vilket nummer som har ringts för att kunna ta reda på varför du fått dessa debiteringar. Om du inte ser det där bör kundtjänst kunna hjälpa dig, alternativt ska det dyka upp på fakturan.

I detta fall har 3 endast förmedlat betalningen och om du har invändningar eller vill reklamera köpen behöver du vända dig till företag som har mottagit betalningen.

Hoppas att det löser sig för dig!
Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +10
Hej,

Dual-charge voice call innebär oftast att man har ringt ett betalsamtal - sedan kan det vara för att köpa någon tjänst eller rösta på någon i något program. Det kan också visas så om man gjort någon betalning för exempelvis blocketannonser. Via Mitt3 på webben borde du kunna se exakt vilket nummer som har ringts för att kunna ta reda på varför du fått dessa debiteringar. Om du inte ser det där bör kundtjänst kunna hjälpa dig, alternativt ska det dyka upp på fakturan.

I detta fall har 3 endast förmedlat betalningen och om du har invändningar eller vill reklamera köpen behöver du vända dig till företag som har mottagit betalningen.

Hoppas att det löser sig för dig!

Svara