Skip to main content
Besvarat

dubbel faktura betalning

• 2 februari 2024
  • 3 svar
  • 96 visningar

Hej, jag har autogiro på mitt abonemang men när pengarna skulle dras fanns inte tillräckligt med pengar på kontot så swishade senare istället men sen ett par dagar senare drogs det från autogiroockså, vad ska jag göra så jag får tillbaks pengarna? 
Mvh Anna 

Bäst svar av Martin 3 kund i 19år

Annabdotter02 skrev:

Hej, jag har autogiro på mitt abonemang men när pengarna skulle dras fanns inte tillräckligt med pengar på kontot så swishade senare istället men sen ett par dagar senare drogs det från autogiroockså, vad ska jag göra så jag får tillbaks pengarna? 
Mvh Anna 

Välkommen till 3Community 🙌

Om det är så att du betalat mer än vad fakturan avser så kommer överskridande belopp tillgodoses mot nästkommande faktura.

Om du vill ha pengarna tillbaka innan nästkommande faktura så kontaktar du kundtjänst. 

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

3 svar

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+34
Annabdotter02 skrev:

Mvh Anna 

Välkommen till 3Community 🙌

Om det är så att du betalat mer än vad fakturan avser så kommer överskridande belopp tillgodoses mot nästkommande faktura.

Om du vill ha pengarna tillbaka innan nästkommande faktura så kontaktar du kundtjänst. 

• Nykomling
  • 1 kommentar
  • 27 mars 2025

Hej jag har autogiro på.min faktura men såg inte att den dragits. Därför skickade jag iväg ytterligare en betalning. Men nu ser jag att det ska gått iväg pengar ändå. Hur gör jag för att få tillbaka pengar? 

Vill inte vänta till nästa faktura... 

Mvh 

Limpen
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 145 kommentarer
  • 27 mars 2025

Hej ​@Tesskanhede, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Det ​@Martin 3 kund i 19år skrev gäller fortfarande. Du kontaktar alltså vår kundservice 🙂

// Vi har redigerat ditt inlägg eftersom känsliga uppgifter bryter mot våra riktlinjer. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //

// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies