Jag fick av någon anledning min telefon avstängd igår, vad jag vet har jag inte fått ågon påminnelse om missad betalning. Nu har jag betalt fakturan två gånger!
// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Jag fick av någon anledning min telefon avstängd igår, vad jag vet har jag inte fått ågon påminnelse om missad betalning. Nu har jag betalt fakturan två gånger!
// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Hej,
eftersom detta är ett publikt forum kan du inte få hjälp med detta här. Kontakta istället 3Kundservice, kontaktuppgifter hittar du här. Det finns även en chatt om du inte har möjlighet att ringa.
Innan abonnemanget spärras brukar man alltid få ett SMS-påminnelse några dagar innan så att man hinner göra betalningen. Om du inte har fått varken SMS eller Påminnelse via brev kan det handla om något annat, ex. driftstörning eller något med mobilen.
Om du har betalat samma faktura två gånger kommer överskottet automatiskt placeras tillgodo mot nästkommande faktura. Vill du hellre ha det utbetalt tillbaka till dig kan kundservice hjälpa dig med det.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.