Skip to main content

Hej! Det har förkommit en dubbel faktura på mig som drog den 26 januari, 397 kr x 2. Skulle ni vilja fixa detta på något sätt? Med vänliga hälsningar My

Välkommen till 3Community ✨️

Alla fakturafrågor måste gå genom kundtjänst. Du når dom på 0735-300 400, vardagar 9-18. 😃

 


Har du autogiro och även betalt fakturan själv? I så fall kan det bli så här.

Det som har betalts in extra kommer automatiskt att placeras mot nästa faktura och dras av där.

Om du däremot har fått två fakturor, men endast förväntade dig en, måste du kontakta kundtjänst.


Har du autogiro och även betalt fakturan själv? I så fall kan det bli så här.

Det som har betalts in extra kommer automatiskt att placeras mot nästa faktura och dras av där.

Om du däremot har fått två fakturor, men endast förväntade dig en, måste du kontakta kundtjänst.

​Har ni löst frågan om fakturor? Annars är det ju så som ​@Qwirks skriver i tråden! 


Hej ​@My_o, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Precis som ​@Qwirks skriver kommer överskridande belopp att placeras mot nästa faktura.


​​​​​​​Återkom gärna om det dyker upp ytterligare fråga eller fundering! 🙂​​​​​

 

// Vi har flyttat ditt inlägg till Faktura för att spegla innehållet bättre / Vi har redigerat ditt inlägg eftersom känsliga uppgifter bryter mot våra riktlinjer. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //

// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //


Lämna en kommentar