Fråga

dubbelt fakturerat

  • 22 August 2022
  • 2 svar
  • 33 visningar

Hej, ni behöver göra rätt i systemet. Nu har ni gjort fel i flera månader med att dubbel fakturera mig varje månad för 1 mobilt abonnemang.  Ni debiterar 300 kr extra för något som finns ej. Jag plockade ut en mobil ny i slut av april och hämtade från postombud i maj efter min semester.  Det var fabriksfel  på den mobilen. Jag lämnade in för reklamation och jag plockade ut en ny mobil, inte en till  mobil. Vänligen fixa det så jag jag inte får det varje månad och skriva samma sak. Varje månad har ni sagt ni ska fixa det men det gör ni inte.

 

Bekräfta totalt jag ska betala för augusti månad och resten av 22 månader på mitt abonnemang så det blir rätt i faktura system.

Mvh

Christina 


2 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 😉 , @Christina628 

Då detta är ett öppet forum och inte kundservice, så kan vi nog inte hjälpa dig så mycket med ditt ärende . Utan du får ha kontakt med 3 kundservice på telefon eller i en 3butik , så kan dom se över detta .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

Med vänlig hälsning, F 

Men varför leds man hit när man behöver hjälp med ett ärende? Misleadande då jag behövde styrka min identitet....

Svara