Besvarat

dubbla fakturor?

  • 17 November 2022
  • 3 svar
  • 87 visningar

Hej så jag har fått dubbla fakturor 1 på mitt3 och 1 på Kivra båda är på 134kr så 268kr. Jag har 5gb surf så detta är ju lite konstig då 5gb kostar 200kr. Jag tog nyligen över mitt abonnemang från min mamma om det har något med det att göra?

icon

Bäst svar av Qwirks 17 November 2022, 20:55

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +33

Är det inte samma faktura du har fått både på Mitt3 och Kivra? Alla fakturor kan du nämligen se på Mitt3 utöver det sätt den normalt skickas på.

Kolla fakturanummer och vilket telefonnummer fakturan avser för att se om det är samma faktura.

Är det inte samma faktura du har fått både på Mitt3 och Kivra? Alla fakturor kan du nämligen se på Mitt3 utöver det sätt den normalt skickas på.

Kolla fakturanummer och vilket telefonnummer fakturan avser för att se om det är samma faktura.

Så det nu det är exakt samma faktura nummer på båda. Jag har betalat den som är i mitt3 appen, behöver jag kontakta kundservice då?

Användarnivå 7
Emblem +36

Halloj @Rasmus101! 👋

Precis som @Qwirks skriver, så är det samma faktura! Du har nog Kivra som faktureringsmetod vilket gör att du får den dit varje månad - sen kan man alltid se sina fakturor via Mitt3. 

Har du betalat den inne på Mitt3, så behöver du inte betala den på Kivra - det är alltså klart nu! 😊

Svara