Skip to main content

varför har jag fått en faktura på resttillägg på 99 kr på min faktura?

Hejsan 🙂, @Simon1982 

Låter konstigt du. Kanske om det är någon betaltjänst som lagts på 3 fakturan ?

För att få mer översikt så är det bäst att kontakta 3 kundservice. Så kan dom se över ärendet åt dig .

Här har du deras kontaktuppgifter.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

/F


Hej. Varför skiljer sig priset på fakturorna från månad till månad.

 

mvh

Ulf Unger


Hejsan 👋🏻@Volvo444 

Jag skulle rekommendera att du loggar in på Mitt3 med Mobilt BankID för att kika på fakturan och din fakturaspecifikation. Där finns alla kostnader presenterade på detaljspecifikationen.

Så kan man jämföra fakturorna emot varandra och se vad det är som skiljer mellan dom. 

Här nedan finns även en guide som hjälper dig att tyda fakturan. 🤓

Om det är så att du har frågor om någon av kostnaderna kan kundservice hjälpa dig vidare. Du hittar kontaktuppgifter här

/F 


Lämna en kommentar