Fråga

Faktura

  • 27 June 2022
  • 2 svar
  • 19 visningar

Hej,

I appen så nollades min faktura och står som betald. Men via Kivra står min faktura som obetald.

Hur går jag tillväga?


2 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hej , @Sannaerikak 

Är de inte så att man själv trycker i att den är betald själv ?  Men är ju bra att det står att den är betald så de inte blir något tvivelaktigt . Eller så kanske den har dragits på annat håll , E-faktura / autogiro ifrån din bank ?

Så länge det står att den är betalad hos mitt3 i appen eller inloggat läge på hemsidan så är ju allt skött som det ska .

Mvh F

Användarnivå 7
Emblem +40

@Sannaerikak Hej,

 

precis som @frodrik91 skriver behöver du själv markera fakturan som hanterad/betald om du inte betalar fakturan genom Kivras betaltjänst. Om fakturan står som betald i Mitt3-appen är allt korrekt. 🧾

Svara