Skip to main content

Hejsan står att där är köp via mobil något sätt så man kan se vad som är köpt samt låsa så det ej går att göra köp via mobilen ?

@Andreas0531 Hej,

 

om du loggar in på Mitt3 med Bank ID så kan du hämta en fakturaspecifikation och där se vilka kostnader som har fakturerats. Kundservice bör kunna hjälpa dig att se över möjligheter att spärra liknande köp eller sätta en beloppsgräns. Du hittar kontaktuppgifter här.


Jag betalar fakturan till Agustin 1060 kr varför inte öppna min abonnemang 


Hejsan 🙂 , @Gillian 

Om det är fakturan som skulle betalas tidigare i veckan , för Augusti månad . Så kan det vara så att det är någon dag eller fler som är handläggningstid . Alternativ att man får kontakta kundservice så kan dom se över det hela.  Tyvärr stängt imon , men om du har nära till en 3Butik så funkar det också.


https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

Mvh F


Lämna en kommentar