Skip to main content

Hej ! Jag har en abonnemang hos er på 299kr i månader men ni drar mer än 299kr ni har dragit mer än 800 kr i den här månaden och jag vill att ni ska fixa den om det är någonting fel

Suleyman kurbani

Hejsan 🙂, @Suleyman Kurbani 

För att få en översikt vad som gäller angående fakturan så är det kundservice som kan se över detta med dig . Då detta är ett öppet forum , så är fakturafrågor inget vi diskuterar så rakt av . 

På betalningsspecifikationen så ska det stå ganska tydligt angående vad man betalar för , och vilken period med mera . Om man gjort några köp via telefon eller andra som belastar fakturan . Det kan även vara om man nyligen signat avtal , att det blir fler dagar än 30 dagar , typ som 1,5 månads användning . Eller även om nu tex startavgift finns kvar , kan det också dyka upp som en engångs- kostnad

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Med vänlig hälsning, F 


Lämna en kommentar