Skip to main content

Hej! Jag har tagit kontakt med en app om att de har dragit en månadssumma på 399:-. Detta är av misstag och troligen har det gjorts av mitt barn. Det står att den nu är återbetald men jag har inte fått några pengar. Det gäller ett abonnemang på en app som heter lensa. Det står fortfarande för mycket på fakturan och jag misstänker att det är denna app det gäller på 400:- nånting som ska betalas nu i slutet på januari. Ska det inte regleras och tas bort isf?

Med vänlig hälsning, Diana Weikel

 

 

 

Hejsan 🙂, @Diwei 

Om det företaget har makulerat detta köp , och det genomförts genom 3 fakturan . Så antar jag återbetalningen sker mot nästkommande faktura . Men kan ju också tycka att dom bör ju kunna återbetala direkt till ditt kontonummer om man uppger det.

Men det kan vara bra att kontakta kundservice , för se om den ligger som kommande avdrag på nästa faktura .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

/F


Snyggt @frodrik91👍

Rekommenderar även dig @Diwei att kontakta företaget som kostnaden kommer från! Vi fungerar bara som en fakturering i dessa fall, där deras köp landar på 3Fakturan.

Hoppas det löser sig! 😊


Lämna en kommentar