Jag ansökte om autogiro och ska ha det nu, min räkning skulle betalas med autogiro 26e april men den är inte betald. När jag försöker betala manuellt säger den att jag endast ska betala 49kr. Vad ska jag göra?
Hejsan 🙂,
Ligger fakturan hos din bank som autogiro och att den ska dras? Eller har dragits och kan se det i transaktioner/historiken.
Om du loggar in på mitt3 i app eller webbläsare & sedan väljer “Inställningar → Fakturainställningar → Fakturaavisering → Visar den “Autogiro” där ?
Vad är det den anger att dom här “ 49 kr “ är för något ?
Gällande fakturafrågor så är det bäst att kontakta 3 Kundservice . Så hjälper dom dig på bästa sätt .
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
/F
Svara
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑
Undvik att dela känsliga uppgifter
3Community är ett publikt forum, så undvik gärna att dela känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.