Min fru har fått en faktura som är adreserad till 3 (HI3G Access AB)….6649 med hennes adress under.
fakturan är från Apple TV och ett automatiskt abonnemang som hon inte använder eller har använt.
Hennes mobilnr. är 076-XXX XX XX Maud
MVH
Anders
Min fru har fått en faktura som är adreserad till 3 (HI3G Access AB)….6649 med hennes adress under.
fakturan är från Apple TV och ett automatiskt abonnemang som hon inte använder eller har använt.
Hennes mobilnr. är 076-XXX XX XX Maud
MVH
Anders
Hejsan ,
Kan du se om det ligger något aktivt abonnemang / köp på den kopplade AppleID användaren ?
Om du går in ifrån en Apple TV .
Inställningar → Användare & Konton → “StandardAnvändare “ → “Hantera “ Abonnemang (Längre ner ) . Här kan du se aktiva abonnemang och även avsluta dom .
Om du går in på en iPhone / iPad med samma AppleID inloggning. Eller i webbläsare på en dator.
Inställningar → “Ditt namn högst upp” AppleID,iCloud+,medier & köp “ . → Medier & köp→ Visa konto → Under Abonnemang , ser du något aktivt abonnemang där ? Eller inaktivt “ avslutat / har utgått “ . Du kan även se köphistorik i samma meny .
Kan även välja samma väg men istället välja Abonnemang → Medier & köp
Här är något som du kan kika på .
Du kan ha rätt till återbetalning för vissa köp från App Store, iTunes Store, Apple Books eller andra Apple-tjänster. Du kan använda valfri enhet med en webbläsare för att begära en återbetalning.
https://support.apple.com/sv-se/HT204084
Om man vill ha betalning via sitt kort istället för “Betalning via mobilräkning “ . Så kan man ändra det i samma meny “ Hantera betalningsmetoder “.
/F
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.