Besvarat

faktura

  • 25 May 2023
  • 1 svar
  • 69 visningar

Hej,jag skriver angående min faktura.

För två månader sen hade jag frågat om att betala av två mobiler som står på mitt namn.Det var så att jag hade några utgifter detta månad så jag ringde tillbaka till tre och pratade med en kollega till er och bad honom byta min faktura igen så att jag betalar varje månad en summa samtidigt med min abonnemang.

April fakturan kom ok då jag betalade 1200kr som jag brukar göra den senaste tiden.

Igår gick jag in på mitt tre och Maj fakturan har inte kommit alls och dessutom gick jag in på min kiva och stod att fakturan kommer i pappersform och att fakturan ligger på 7000kr med förfallodatum imorgon 5/26.

Hur kan vi fixa detta? 

icon

Bäst svar av frodrik91 25 May 2023, 18:02

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan , @Emilia_varf 

Det låter som det blivit en slutfaktura . Kanske ett missförstånd ?

För att få hjälp och översikt över vad som skett och så det blir rätt . Så behöver du kontakta 3 Kundservice .

Här har du deras kontaktuppgifter.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

/F

Svara