På min räkning jag har fått är sista förfallodagen den 26:e, och det är på en onsdag. Hur kan jag ändra förfallodagen till den 28:e varje månad?
Mvh E.L
Bäst svar av frodrik91
Visa originalPå min räkning jag har fått är sista förfallodagen den 26:e, och det är på en onsdag. Hur kan jag ändra förfallodagen till den 28:e varje månad?
Mvh E.L
Bäst svar av frodrik91
Visa originalHejsan 🙂,
Gällande fakturafrågor så behöver man kontakta 3 Kundservice. Men skulle säkert tro att dom nämner att det inte är möjligt att ändra för stunden .
Här har du deras kontaktuppgifter iaf .
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
Det ligger ett förslag på ide sidan här på forumet , som man kan rösta upp och kommentera för att göra sin röst hörd och kanske det blir en förändring med tiden .
/f
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑
3Community är ett publikt forum, så undvik gärna att dela känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.