Besvarat

faktura

  • 8 September 2023
  • 1 svar
  • 1492 visningar

Hej! 

Jag har nyligen skaffat 3 bredband hemma. Jag fick nu brtala från den 5 aug-31 aug. 

Men när det gäller mitt andra abonnemang hos er betalar jag i förskott alltså för september. 

Kommer jag inte göra det på mitt bredband? 

icon

Bäst svar av frodrik91 8 September 2023, 17:27

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 👋🏻 , @Anna Johansson 

 

Mobilabonnemang.

Mobilabonnemang debiteras i efterskott. Det innebär att ditt användande i april debiteras på fakturan som ska betalas i maj. Om du tecknar ett abonnemang i mitten av månaden kommer du på första fakturan debiteras för resterande dagar den månaden samt dagarna i månaden efter.

 

Bredbandsabonnemang.

Bredbandsabonnemang som är sålda efter 7 november 2022 debiteras i efterskott. Det innebär att ditt användande i april debiteras på fakturan som ska betalas i maj. Om du tecknar ett abonnemang i mitten av månaden kommer du på första fakturan debiteras för resterande dagar den månaden samt dagarna i månaden efter.


Bredbandsabonnemang som är sålda före 7 november 2022 i förskott. Det innebär att du betalar för ditt abonnemang i april på fakturan som ska betalas i slutet av april. Om du tecknar ett bredband i mitten av månaden kommer du på första fakturan betala för de resterande dagarna den månaden samt den nästkommande månaden.

 

Hoppas det svarade på din fråga 😉

 

/ F 

Svara