Hej!
Jag har nyligen skaffat 3 bredband hemma. Jag fick nu brtala från den 5 aug-31 aug.
Men när det gäller mitt andra abonnemang hos er betalar jag i förskott alltså för september.
Kommer jag inte göra det på mitt bredband?
Hej!
Jag har nyligen skaffat 3 bredband hemma. Jag fick nu brtala från den 5 aug-31 aug.
Men när det gäller mitt andra abonnemang hos er betalar jag i förskott alltså för september.
Kommer jag inte göra det på mitt bredband?
Hejsan ,
Mobilabonnemang debiteras i efterskott. Det innebär att ditt användande i april debiteras på fakturan som ska betalas i maj. Om du tecknar ett abonnemang i mitten av månaden kommer du på första fakturan debiteras för resterande dagar den månaden samt dagarna i månaden efter.
Bredbandsabonnemang som är sålda efter 7 november 2022 debiteras i efterskott. Det innebär att ditt användande i april debiteras på fakturan som ska betalas i maj. Om du tecknar ett abonnemang i mitten av månaden kommer du på första fakturan debiteras för resterande dagar den månaden samt dagarna i månaden efter.
Bredbandsabonnemang som är sålda före 7 november 2022 i förskott. Det innebär att du betalar för ditt abonnemang i april på fakturan som ska betalas i slutet av april. Om du tecknar ett bredband i mitten av månaden kommer du på första fakturan betala för de resterande dagarna den månaden samt den nästkommande månaden.
Hoppas det svarade på din fråga
/ F
Har sag upp abonnemanget men har en faktura på 620kr hur länge ska jag betala och när upphörde det?
Har sag upp abonnemanget men har en faktura på 620kr hur länge ska jag betala och när upphörde det?
Hejsan
När avslutades abonnemanget? Var det förra månaden så får du sista fakturan denna månad (du betalar för användningen i augusti på fakturan som kommer i september).
Avslutades abonnemanget nu i september så får du sista fakturan i oktober.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.