Skip to main content
Besvarat

faktura

  • 8 mars 2024
  • 1 svar
  • 33 visningar

Hej, 

 

i dagsläget står mitt förfallodatum den 26 i månaden. Jag vill flytta den till den 27 då jag får lön. 
 

Kan ni ändra det, är ni snälla? 
 

Och en sak till, varför finns det inget telefonnummer till kundtjänst till er? 
 

Med vänlig hälsning, 

Ida Redzepovic

Bäst svar av Qwirks

Varje månad återkommer synpunkten att flytta förfallodatum till den 27:e eller senare. Detta finns redan som en idé. Gå gärna in och rösta på den så ökar chansen att den genomförs.

Visst finns det ett telefonnummer till kundtjänst. 0735 300 400. Från din 3-telefon kan du bara ringa nummer 300.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Forum|alt.badge.img+36
  • Ambassadör
  • 380 kommentarer
  • Svar
  • 8 mars 2024

Varje månad återkommer synpunkten att flytta förfallodatum till den 27:e eller senare. Detta finns redan som en idé. Gå gärna in och rösta på den så ökar chansen att den genomförs.

Visst finns det ett telefonnummer till kundtjänst. 0735 300 400. Från din 3-telefon kan du bara ringa nummer 300.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies