Skip to main content
Fråga

Faktura

  • 8 april 2024
  • 1 svar
  • 18 visningar

Hej,

Mitt avtal gjordes om i mars och ändrades till familjabonemang med obegränsad surf. Men på fakturan finns det både obegränsad surf samt surf avtal som jag hade tidigare. Jag ska väl inte betala för två olika surfavtal samtidigt? Utöver det lovade säljare mig 50kr extra rabatt för tre månader, men det har inte heller blivit rätt på fakturan. Vänligen se över fakturan och rätta till. Jag kan inte betala innan det är rätt. Vänligen ring mig om ni har ytterligare frågor. 
 

MVH

Taru Viinikainen

1 svar

Forum|alt.badge.img+36
  • Ambassadör
  • 380 kommentarer
  • 8 april 2024

Titta på detaljerna på fakturan. Det kan vara så att den informationen inte finns på fakturans första sida. Troligtvis är det så att du betalar enligt det gamla avtalet för en del av perioden och enligt det nya för en del av perioden. Om du efter att ha granskat detaljerna fortfarande tror att det är fel behöver du kontakta 3Kundservice.


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies