Fråga

Faktura

  • 8 April 2024
  • 1 svar
  • 17 visningar

Hej,

Mitt avtal gjordes om i mars och ändrades till familjabonemang med obegränsad surf. Men på fakturan finns det både obegränsad surf samt surf avtal som jag hade tidigare. Jag ska väl inte betala för två olika surfavtal samtidigt? Utöver det lovade säljare mig 50kr extra rabatt för tre månader, men det har inte heller blivit rätt på fakturan. Vänligen se över fakturan och rätta till. Jag kan inte betala innan det är rätt. Vänligen ring mig om ni har ytterligare frågor. 
 

MVH

Taru Viinikainen


1 svar

Användarnivå 5
Emblem +33

Titta på detaljerna på fakturan. Det kan vara så att den informationen inte finns på fakturans första sida. Troligtvis är det så att du betalar enligt det gamla avtalet för en del av perioden och enligt det nya för en del av perioden. Om du efter att ha granskat detaljerna fortfarande tror att det är fel behöver du kontakta 3Kundservice.

Svara