Skip to main content
Fråga

Faktura

  • 18 april 2024
  • 1 svar
  • 40 visningar

Jag ifrågasätter  att min faktura hos er är för hög. Jag ser inte att jag har fått  någon specificerad  faktura. Jag ska bara betala för ett abonnemang. 

MVH

Sanny Johansson 

1 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2690 kommentarer
  • 18 april 2024

@ulfsanny52 Hej,

 

om du loggar in på Mitt3 med Mobilt BankID kan du se en full fakturaspecifikation med förklaringar till exakt vad som betalas. Har du nyligen tecknat abonnemanget kan fakturan sträcka sig för en period som är längre än vanligt. 

 

Behöver du hjälp eller har frågor om vad du betalar för kan du kontakta kundservice, du hittar kontaktuppgifter här.


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies