Jag ifrågasätter att min faktura hos er är för hög. Jag ser inte att jag har fått någon specificerad faktura. Jag ska bara betala för ett abonnemang.
MVH
Sanny Johansson
Jag ifrågasätter att min faktura hos er är för hög. Jag ser inte att jag har fått någon specificerad faktura. Jag ska bara betala för ett abonnemang.
MVH
Sanny Johansson
om du loggar in på Mitt3 med Mobilt BankID kan du se en full fakturaspecifikation med förklaringar till exakt vad som betalas. Har du nyligen tecknat abonnemanget kan fakturan sträcka sig för en period som är längre än vanligt.
Behöver du hjälp eller har frågor om vad du betalar för kan du kontakta kundservice, du hittar kontaktuppgifter här.
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑
3Community är ett publikt forum, så undvik gärna att dela känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.