Hej!
Min son har “provat” att köpa saker till spelet Roblox på datorn! Dessa köp har inte nynnats genomföra även om jag har fått en engångskod! Det har kommit till mig att det inte har gått, men nu är det andra gången jag får en skyhög summa på min 3-faktura!! Detta måste ni hjälpa mig med då inget av detta har gått igenom!! Men ni har ändå lagt på summorna på mobilnumret!!
med vänlig hälsning Linda Florén
Sida 1 / 1
om du kollar på fakturan bör du kunna se kontaktuppgifter till säljaren av dessa tjänster. I första hand är det dessa som bör kontaktas för att justera detta, speciellt om köpen inte gått igenom. Tre fakturerar endast för det som återförsäljaren av tjänsten skickar till dem nämligen. Lite liknande som att om du har kortköp du inte känner igen så ska säljaren i kontaktas och hjälpa till
Om du inte hittar kontaktuppgifterna på din faktura, kika med Roblox för att se om de kan hjälpa dig vidare.
Tre kan även hjälpa dig att se över en kostnadsspärr på ditt abonnemang. Du hittar kontaktuppgifter till kundservice hos Tre här.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.