Skip to main content
Svar

faktura

  • April 25, 2025
  • 3 svar
  • 101 visningar

Hej.

Den 1/4-2025 förlängde jag vårat abonnemang hos er och skulle då få ner priset.

Men nu ska ni dra över 800kr iallafall.

det känns som att ni missat att uppdatera era system.

vänligen säkerställ och ändra detta innan dragningen.

Bäst svar av Nils

Hej ​@RickardW 

Varmt välkommen till 3Community! Kul att du har hittat hit! 😁

Fakturan du har fått nu i April avser föregående månad så med andra ord betalar du för Mars månad och hur dina abonnemang såg ut då. Det ska framgå vilken period du betalar för direkt på fakturan.

Nästa månad kommer du märka av den ändring du har gjort nu i April.

Hojta gärna till om det skulle dyka upp några frågor.

Ha det gött! ✌🏻🤠

3 svar

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • Svar
  • April 25, 2025

Hej ​@RickardW 

Varmt välkommen till 3Community! Kul att du har hittat hit! 😁

Fakturan du har fått nu i April avser föregående månad så med andra ord betalar du för Mars månad och hur dina abonnemang såg ut då. Det ska framgå vilken period du betalar för direkt på fakturan.

Nästa månad kommer du märka av den ändring du har gjort nu i April.

Hojta gärna till om det skulle dyka upp några frågor.

Ha det gött! ✌🏻🤠


Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+36

 

 


  • Trådskapare
  • Nykomling
  • April 26, 2025

Tack för återkopplingen men när jag pratade med säljaren hos er så skulle han ändra så att den nya summan skulle faktureras på nästa faktura.

Dvs denna, men det är ok så länge det justeras till nästa månad.