Besvarat

Faktura högre än väntat

  • 10 September 2023
  • 6 svar
  • 1480 visningar

Hej, Jag har fått en faktura på 248kr som förfaller 2023-09-26 med ocr nummer. Det måste ha blivit något fel, eftersom förra månadens faktura var på 216kr. Har för mig att er säljare sålde ett abonnemang på 199kr i månaden. Hur ska vi lösa det problem med felbelopp på fakturan?

 

MVH

Oliver Stiegler

icon

Bäst svar av frodrik91 11 September 2023, 01:57

Visa original

6 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan , @Oliver Stiegler 

Det låter som du inte har Autogiro eller E-faktura och därav betalar för pappersfaktura.

Samt att förra månaden på 216 kr , kan vara så att du precis skaffat abonnemanget och betalar för några dagar i juli + hela augusti. ( Men borde ju varit en fakturaavgift på den också kan tyckas ) .

Här har du information över hur du ser över din fakturaspecifikation och vad du betalar för.

Här har du information över hur du ansöker om Autogiro / E-faktura för att slippa kostnaden på 49 kr för pappersfaktura. Samt så slipper du post som kan försvinna på post vägen eller där hemma.

Om du behöver mer assistans gällande fakturafrågor , så behöver du kontakta 3 Kundservice. Så hjälper dom dig gå igenom fakturan .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

/F

 

Hi

this month my billing is high by 29 kr. in factura it shows that there is a call utland. i need to know which out of my two mobile number which mobile number was used to call and to which number and how long. also would like to know what is the destinatiion country to which call was made.

Användarnivå 5
Emblem +33

You can see your call logs if you log on to Mitt3.

i logged in but where to look for call log. can you please guide sequencially. what is the number if i need to call you directly?

 

 

Hi

ok i found the call log . so i called to a Danish number and its showing 28 kr charges. but calling in europe is free so why charges incurred?

Användarnivå 5
Emblem +33

Calling from the EU to Sweden is free when you are travelling within the EU. Calls from Sweden to the EU are not free.

https://www.tre.se/utland/priser/danmark

Svara