Skip to main content
Svar

faktura högre efter bredband avslutats

• August 24, 2025
  • 4 svar
  • 39 visningar

Hej! 

Jag förstår inte min faktura. 
Jag avslutade mitt mobila bredband hos er, och nu är fakturan högre än vad den var när jag väl hade det. Förstår inte alls. 

Innan jag sa upp det hade jag mobilt bredband och mobilt abonnemang. Betalade då 927:-

På denna faktura betalar jag nu 1025:-

Jag vill även veta vad mina framtida fakturor kommer att ligga på. Om det blir dyrare för mig att enbart ha kvar mitt mobilabonnemang hos er tänker jag söka mig efter annat företag. 

Bäst svar av Martin 20 år med 3

​Hej 👋

Har ni läst er fakturaspecifikation? Där är allt specificerat. 

Vad din kommande kostnad blir beror på vad du har i avtalet, kostnad för mobil, kostnad för abonnemang, kostnad för eventuella tilläggstjänster osv.. 

Har ni BankID så kan ni logga in på mitt3 för att få en överblick om ert abonnemang.

4 svar

Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+36

​Hej 👋

Har ni läst er fakturaspecifikation? Där är allt specificerat. 

Vad din kommande kostnad blir beror på vad du har i avtalet, kostnad för mobil, kostnad för abonnemang, kostnad för eventuella tilläggstjänster osv.. 

Har ni BankID så kan ni logga in på mitt3 för att få en överblick om ert abonnemang.

• Trådskapare
  • Nykomling
  • August 25, 2025

Tack för ditt svar!! 
Nja, den är otroligt otydlig för mig som har samma intellektuella nivå som ett barn när det gäller sånthär. 

tack i alla fall ☺️

Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+36

Det var så lite. Fråga gärna om ni har fler funderingar så svara jag så gott jag kan 🌞

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • August 25, 2025

Hej ​@Lisa_Th, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Om du behöver hjälp att tolka fakturaspecifikationen skulle jag rekommendera att du kontaktar kundservice.

Då kan då få hjälp att kika över dina befintliga kostnader, och eventuellt få hjälp att komma ner i kostnad 🙂