Hej
På min senaste fakturan hittar jag ett post ”köp via mobil - 4st totalt runt 550kr”
Vilken köp det gäller? Jag hittar ingen information.
Hälsningar Artur
Hej
På min senaste fakturan hittar jag ett post ”köp via mobil - 4st totalt runt 550kr”
Vilken köp det gäller? Jag hittar ingen information.
Hälsningar Artur
Hejsan ,
Du kan kika på din fakturaspecifikation i mitt3 Appen eller i webbläsaren . Och se där vad det står för info om dessa köp. T.ex under “Förmedlade tjänster” .
6 Förmedlade tjänster: En sammanställning av avgifter för ex. betalsamtal, sms eller köp via AppStore & Google Play. På samtalsspecifikationen för respektive abonnemang kan du se mer detaljer om dessa köp.
Beroende på om du har iPhone eller Android telefon . Så ska du kunna se köp gjorda under inställningar.
/F
Hej
På fakturaspecifikation står att det är inköp på Apple butik men hittar inget sånt i köphistorik, för inköp på spolar har jag kopplat bankkort.
Går det att avaktviera inköp via mobil? Jag hittar inget sånt funktion i min iPhone och kommer inte ihåg att jag har altiverat sådant.
Hälsningar Artur
Du väljer ” inställningar → Ditt Apple ID , iCloud+ , medier & köp ( högst upp i listan )
Sen Medier & köp → visa konto → köphistorik / abonnemang . Så ser du historik över köp .
Där kan du även välja ” betalningsmetoder ” , lägga till eller ta bort om något är tillagt där .
/ F
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.