Besvarat

Faktura-köp via mobil

  • 10 July 2023
  • 3 svar
  • 260 visningar

Hej

På min senaste fakturan hittar jag ett post ”köp via mobil - 4st totalt runt 550kr”

Vilken köp det gäller? Jag hittar ingen information.

Hälsningar Artur 

icon

Bäst svar av frodrik91 10 July 2023, 20:00

Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan , @Artur_Jop 

Du kan kika på din fakturaspecifikation i mitt3 Appen eller i webbläsaren . Och se där vad det står för info om dessa köp. T.ex  under “Förmedlade tjänster” .

 6   Förmedlade tjänster: En sammanställning av avgifter för ex. betalsamtal, sms eller köp via AppStore & Google Play. På samtalsspecifikationen för respektive abonnemang kan du se mer detaljer om dessa köp.

Beroende på om du har iPhone eller Android telefon . Så ska du kunna se köp gjorda under inställningar.

/F

Hej

På fakturaspecifikation står att det är inköp på Apple butik men hittar inget sånt i köphistorik, för inköp på spolar har jag kopplat bankkort.

Går det att avaktviera inköp via mobil? Jag hittar inget sånt funktion i min iPhone och kommer inte ihåg att jag har altiverat sådant.

 

Hälsningar Artur

Användarnivå 6
Emblem +40



Du väljer ” inställningar → Ditt Apple ID , iCloud+ , medier & köp ( högst upp i listan ) 

Sen Medier & köp → visa konto → köphistorik / abonnemang .  Så ser du historik över köp  .

Där kan du även välja ” betalningsmetoder ” , lägga till eller ta bort om något är tillagt där . 
/ F 

Svara