Besvarat

Faktura står fortfarande som förfallen på Mitt3?

  • 16 August 2018
  • 1 svar
  • 305 visningar

Har en faktura från 3 som jag betalade in några dagar för sent. Det står fortfarande "förfallen" på fakturan istället för "betald" i 3appen. Kan jag ändå vara säker på att den är betald?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Nils 17 August 2018, 11:39

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +36
Hej Emelieannaa och varmt välkommen till 3Community! :-)

Det kan dröja 1-3 bankdagar innan vi ser betalningen och det är först då som informationen uppdateras på Mitt3, så om du gjort betalningen ska det inte vara några problem! :-)

Skulle det efter 3 dagar fortfarande stå som förfallen hade jag rekommenderat att du tar kontakt med vår kundservice. Det kan då vara så att du t.ex betalat den faktura som skickats ut denna månad av misstag istället för den förfallna.

Du hittar kontaktuppgifter till kundservice här.

Svara