Skip to main content
Nykomling
October 10, 2022
Besvarat

fakturan

• October 10, 2022
  • 3 svar
  • 165 visningar

Hej. Jag hade inga pengar på kontot när ni drog autogiro för mig i fredags. Sen stå de att de dras dubbelt om jag ska betala den? Hur gör jag?

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Jonnap!

Ledsen för ett så sent svar, har du lyckats lösa detta ännu? Autogirot gör ett nytt försök ifall det inte funnits pengar på kontot tidigare - så ifall du betalar manuellt och att autogirot sedan drar pengarna när det finns, så blir det en dubbelbetalning.

I detta fall behöver du inte oroa dig då det belopp du betalar för mycket placeras mot din nästa faktura bara 😊

3 svar

JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
October 21, 2022

Hejsan @Jonnap!

Ledsen för ett så sent svar, har du lyckats lösa detta ännu? Autogirot gör ett nytt försök ifall det inte funnits pengar på kontot tidigare - så ifall du betalar manuellt och att autogirot sedan drar pengarna när det finns, så blir det en dubbelbetalning.

I detta fall behöver du inte oroa dig då det belopp du betalar för mycket placeras mot din nästa faktura bara 😊

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
Nykomling
November 2, 2022

Hej jag undrar varför jag får 49kr extra i varja faktura jag får.

Nykomling
November 2, 2022

Hej jag undrar varför jag får 49kr extra i fakturan. Jag betalar de i tid oså så jag vet inte varför det bliv så